top of page

Αγγελιδάκης Κωνσταντίνος "Στα καλύτερά μου" νέο τραγούδι !

Κωνσταντίνος Αγγελιδάκης - Στα καλύτερά μου (Official audio release 2016) Μουσική : Νίκος Σπανός Στίχοι : Δημήτρης Παπασταθόπουλος Παραγωγή - Ενορχήστρωση : Αντώνης Τσακιρέλλης

Ακούστε το τραγούδι : https://youtu.be/s7SSvUMH5TE Executive producer : Παύλος Χριστοδούλου Kυκλοφορεί από την Free Records © 2016 Χορηγός επικοινωνίας : www.musicafe.gr Διαθέσιμο στα μεγαλύτερα Digital Stores Στίχοι Θα τσεκάρεις πού πηγαίνω Ποιες φλερτάρω και πού βγαίνω Θα μαθαίνεις σίγουρα πολλά Παίρνω την εκδίκηση μου Παίρνω πίσω τη ζωή μου Κι εσύ θαυμασέ με από μακριά Στα καλύτερά μου Μ ' έστειλες καρδιά μου Πίνω στην υγεία μου Όσα μου έκανες Στα καλύτερά μου Πρώην έρωτά μου Τι κάνω και μαγκιά μου Ας μη μ ' έχανες Θα μαθαίνεις τι ανεβάζω Πόσο και με ποιους συχνάζω Δε θα έχεις θέση πουθενά Στην οθόνη είμαι μαζί σου Όμως έξω απ τη ζωή σου Τώρα θα χαμογελαω διπλά


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page