top of page

Πανορμίτης - Νέο τραγούδι "Για σένα"


Πανορμίτης - Γιά σένα | Official audio release Στίχοι/Μουσική : Χρήστος Κουτσάσης Kλαρίνο : Θοδωρής Τασούλας Ενορχήστρωση, Προγραμματισμός, Πλήκτρα : Χρήστος Κουτσάσης Mίξη, Mastering : Χρήστος Κουτσάσης

Ακούστε το τραγούδι : https://youtu.be/phfU42f7ZmE Ηχογράφηση, επεξεργασία : Ιωσήφ Χυδίρογλου (studio DotWav) Κυκλοφορεί από την Free Records © 2016 Χορηγός επικοινωνίας : www.musicafe.gr Διαθέσιμο στα μεγαλύτερα Digital Stores : Στίχοι Όπου πάω σε ζητώ μου λείπεις κι υποφέρω Ψάχνω μήπως και σε βρω για σένα ξενυχτώ Μια μου λες να σ' αγαπώ και μια να μη σε ξέρω Μου τρελαίνεις το μυαλό Θα πάψω πια να ζω Για σένα να τρέχω δίχως φρένα σε θέλω απεγνωσμένα Στα πρόθυρα με φτάνεις με χάνεις και πιστεύεις Πως ξέρεις τι γυρεύεις μα πια δεν τη παλεύεις Που σβήνω δε λυπάσαι τα βράδια πως κοιμάσαι Πάρε τα κομμάτια μου και ρίξ'τα στη καρδιά σου Για να νιώσεις μάτια μου το πόσο σ' αγαπώ Τα πάνω κάτω φέρνω εγώ να λιώνω στη φωτιά σου Μου τρελαίνεις το μυαλό χωρίς να είσαι εδώ


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page